Polityka prywatności - poznaj szczegóły »

Prenumerata MH
z 20% rabatem
teraz także na
iPadzie i iPhonie!

App Store

Poznaj szczegóły
  • STRONA GŁÓWNA
  • FITNESS
  • ZDROWIE
  • DIETA
  • SEKS
  • PIENIĄDZE
  • MĘSKIE SPRAWY
  • STYL
  • HI-TECH
  • WYZWANIA
  • SPOŁECZNOŚĆ
  • GALERIE
  • Aplikacje MH
  • Zamów prenumeratę
  • Atlas ćwiczeń
  • Treningi gwiazd
  • Trening 300 Spartan
  • Dieta ABS
  • Suplementy od A do Z
  • Zasady faceta z klasą
  • Konkursy MH
  • Trening Abs: sześciopak w 3 prostych krokach

    Tagi: fitness | trening ABS | trening siłowy | program treningowy | sześciopak | mięśnie brzucha

    Zrób to, na co od dawna masz ochotę: pozbądź się brzuszka i odsłoń kaloryfer. Oto kompletny program treningowy na cały tydzień z 15 ćwiczeniami na mięśnie brzucha, które pozwolą Ci spalić tłuszcz, rozbudować mięśnie i latem z dumą zdjąć koszulkę na plaży.

    Chciałbym dostawać 2 dolary za każdego maila, w którym czytelnicy Men's Health skarżą się, że mimo robienia setek brzuszków, nie mogą wypracować "tarki". Gdyby tak było, mógłbym przestać narzekać na brak kasy. Ale szef nie chce mi tak płacić. Dlatego postanowiłem odpowiedzieć za jednym zamachem wszystkim niezadowolonym:

    nie spalisz tłuszczu i nie wyrzeźbisz "tarki",
    setki razy napinając brzuch

    Znam dużo przyjemniejsze czynności, które chciałbym powtarzać tyle razy dziennie i nie byłyby to ćwiczenia. Ale wracając do tematu: jeśli chcesz mieć płaski, silny i wyraźny (czytaj: wyrzeźbiony) brzuch, musisz nad nim pracować. Wymaga to wysiłku i dyscypliny, ale wcale nie tak wiele, jak się może wydawać.

    Jak to zrobić? Wszystko podajemy Ci na talerzu. Dosłownie i w przenośni. Część dosłowną masz w artykułach pod wspólnym tytułem Dieta Abs. A tutaj dostajesz plan treningowy, który połączony z dietą da Ci kaloryfer z odsłoniętymi wszystkimi żeberkami.

    Twój ABS (ang. abdominal muscle) składa się z kilku części: górna i dolna część mięśni prostych brzucha, mięśnie skośne, poprzeczne i mięśnie dolnej części pleców. Nie przejmuj się, jeśli ich nie widać - są na pewno, i to całkiem silne. Aby je odsłonić, powinieneś tylko nieco zmienić swoją dietę i połączyć z treningiem, który dla Ciebie przygotowałem.

    Czas na showtime!

    Krok 1: Wstęp do Treningu Abs

     

    • Odwiedź lekarza: Nie zaczynaj żadnej diety czy programu treningowego bez rozmowy z lekarzem. Nie chcesz chyba, by jakieś ukryte choróbsko popsuło Ci cały plan? Jeśli Twoja aktywność fizyczna przez całe życie była minimalna, najlepiej będzie, jeśli oprócz wizyty u internisty i zrobienia podstawowych badań znajdziesz czas na konsultację z lekarzem specjalistą medycyny sportowej.

    • Jeśli do tej pory nie trenowałeś: Rozpocznij od lekkiego treningu. Na początek rób pompki (od 8 do 12 w serii) i przysiady z samą sztangą (od 15 do 20 powtórzeń). Po tygodniu dodaj lekkie obciążenia. Taki trening wraz z 30 minutami marszu zainicjuje cały proces przemian w Twoim organizmie, na którego końcu jest spalanie tłuszczu.

    • Jeśli trenujesz regularnie: Eksperci są zgodni, że zmiana programu co 4-6 tygodni zwiększa efekty. Po prostu Twój organizm, w tym mięśnie, potrzebuje cały czas nowych wyzwań, aby się rozwijać. Dlatego spróbuj zmienić dotychczasowy program, który ma odsłonić Twój kaloryfer, na program ABS. Zobacz, co daje Ci lepsze efekty.

    Krok 2: Program Treningu Abs

     

    Jak każdy facet, chcesz działać dynamicznie, więc prawdopodobnie jak najszybciej chcesz zacząć ćwiczyć. Ja też. Na następnych stronach znajdziesz kompletny program treningowy i ćwiczenia, które pozwolą odsłonić uparte mięśnie brzucha. Po treningu na pewno będziesz głodny, więc możesz spokojnie maszerować do lodówki - pod warunkiem że będą tam produkty, o których możesz przeczytać w w tej części Diety Abs. Ale to potem. Na początek ćwiczenia.

    Oceń artykuł:

    4.1

    Skomentuj (0)

    Brak komentarzy
    dodaj pierwszy komentarz

    Men's Health poleca