Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]

Menshealth.PL

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
2.8

Taśmy TRX: 7 najlepszych ćwiczeń

Taśmy TRX wymyślone dla amerykańskich żołnierzy mają jedno zadanie – zbudować Twoją sprawność i odsłonić tarkę na brzuchu dokładnie tam, gdzie akurat masz na to ochotę. Możesz na nich zrobić kompletny trening i zabrać ze sobą nawet w delegację.

2015-04-21
TRX fot. baranq, 2015, shutterstock.com

Twój program: 3 x 10 powtórzeń

1. Nogi, korpus: przysiad na jednej nodze

Zawieś taśmy tak, by uchwyty były na wysokości barków. Chwyć je i odchyl się lekko do tyłu. Unieś prawą nogę, a lewą zrób przysiad, aż udo będzie niemal równolegle do podłoża. Wróć do pozycji startowej. Po 10 powtórzeniach zrób to samo na drugą nogę. To jedna seria.

2. Pośladki, korpus: unoszenie bioder

Zawieś taśmy tak, by uchwyty znalazły się na wysokości Twoich kolan. Połóż się na plecach, a stopy zblokuj w uchwytach. Ugnij nogi w kolanach i podnieś biodra, tak by przenieść uchwyty jak najbliżej pośladków. Wstrzymaj ruch na około 2 sekundy. Powoli wróć do startu.

3. Klatka, barki, triceps: pompki

Zawieś TRX tak, by uchwyty znalazły się trochę wyżej niż na wysokości pasa. Złap je i pochyl się. Uginając ręce w łokciach, przyjmij pozycję, jakbyś robił pompkę z rękami na podwyższeniu. Wyprostuj ręce, po czym powoli wróć do pozycji początkowej.

4. Plecy, barki, biceps: podciąganie w podporze

Zawieś taśmy tak, by uchwyty znalazły się na wysokości Twoich barków. Złap uchwyty i odchyl się do tyłu. Podciągnij się, aż dotkniesz uchwytami klatki. Zatrzymaj na chwilę ruch, po czym wróć do pozycji startowej.

5. Abs: przyciąganie kolan

Zawieś taśmy tak, by uchwyty znalazły się na wysokości Twoich kolan. Przyjmij pozycję do pompki, blokując stopy w uchwytach. Ugnij nogi w kolanach, tak by przenieść je najbliżej klatki, jak to możliwe. Zatrzymaj na chwilę ruch. Wróć do startu.

6. Triceps, abs: prostowanie ramion

Zamocuj TRX tak, by uchwyty były na wysokości Twojej głowy. Chwyć je i pochyl się. Ugnij ręce w łokciach, po czym powoli je wyprostuj. Staraj się przy tym nie pochylać. Powoli wróć do pozycji startowej i wykonaj następne powtórzenie.

7. Biceps, abs: uginanie ramion

Tym razem zawieś taśmy w taki sposób, by uchwyty znalazły się na wysokości Twoich barków. Chwyć je i odchyl się do tyłu. Ugnij ręce w łokciach. Wróć powoli do pozycji startowej. Zwróć uwagę na to, by to bicepsy były odpowiedzialne za cały ruch.

MH 09/11

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

  • avatar
    zgłoś
    Taśmy TRX wymyślone dla amerykańskich żołnierzy mają jedno zadanie ? zbudować Twoją sprawność i odsłonić tarkę na brzuchu dokładnie tam, gdzie akurat masz na to ochotę. Możesz na nich zrobić kompletny trening i zabrać ze sobą nawet w delegację.<br /><br /><a href="/fitness/Moc-z-tasmy,6491,1"></a>
    Mens Health, 2016-05-30 12:17:33
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij