Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]

Menshealth.PL

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
5.0

Pompki marynarskie, czyli pompki z klaskaniem

Różnica między standardową pompką a jej wersją marynarską jest mniej więcej taka jak między masłem a masłem orzechowym. Czyli wiadomo, która lepsza.  

MH 2016-11-24
pompki marynarskie fot. Rodale Images

Ta druga jest przy okazji również bardziej wymagająca, ale tylko w tym pozytywnym sensie – po prostu musisz bardziej się postarać. Sprawdź, jak wiele pompek marynarskich jesteś w stanie zrobić. 

Pompki marynarskie - test

Przyjmij pozycję do pompki, ręce rozstawiając trochę szerzej niż na szerokość barków, stopy razem. Zginając ręce w łokciach, obniż pozycję, aż Twoja klatka znajdzie się tuż nad podłogą. Zatrzymaj na sekundę ruch, po czym wyprostuj ręce na tyle dynamicznym ruchem, by w powietrzu klasnąć dłońmi. Wyląduj na lekko ugiętych rękach.

Popraw rezultat

Rób pompki marynarskie, dłonie opierając na podwyższeniu (zmniejszasz wówczas ciężar, z którym muszą poradzić sobie Twoje mięśnie). Stopniowo zmniejszaj wysokość podwyższenia, aż dojdziesz do płaskiej podłogi. Rób jak najwięcej powtórzeń w 5 seriach.

Odpoczywaj 60 sekund między seriami. Test ponawiaj po każdym treningowym tygodniu. Aha, tą wersją pompki możesz śmiało zastąpić starą. Wyjdzie Ci to na dobre. 

Twój wynik

  • Ekspert 15 powtórzeń
  • Rekrut 10 powtórzeń
  • Nowicjusz 5 i mniej powtórzeń 

Zobacz też:

Pompka na jednej ręce

100 pompek w 6 tygodni

MH

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij