Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.8

Podciąganie na drążku: nowa wersja klasyka

Klasyczne podciąganie odhaczyłeś na liście dawno temu, ale kalistenika nieustannie dostarcza nowych wyzwań. Przed Tobą kolejne. Spokojnie, dasz radę.

podciąganie fot. Shutterstock
1. Właściwe miejsce

Znajdź krawędź, podskocz i złap ją tylko palcami, rozstawiając ręce trochę szerzej niż barki. Ustabilizuj sylwetkę, ściągając barki do tyłu i w dół. Zacznij z rękoma zupełnie prostymi w łokciach.

2. Do góry i w bok

Skup się i zacznij podciągać, świadomie prowadząc ruch mięśniami pleców. Idąc w górę, zacznij większą pracę wykonywać lewym bicepsem, aby maksymalnie zbliżyć głowę do lewej dłoni. Prawa ręka to tym razem głównie wsparcie dla lewej.

3. Z powrotem i jeszcze raz

Napnij maksymalnie lewy biceps w górze, zanim powoli zaczniesz opuszczać się do pozycji startowej. Cały czas kontroluj ruch mięśniami pleców. Podciągnij się do prawej dłoni. Zrób 10 takich powtórzeń i zakończ serię 5 powtórkami w górę.

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij