Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]

Menshealth.PL

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.4

Płaski brzuch w porze lunchu

Jesteś tak zapracowany, że nie masz czasu nawet pomyśleć o treningu? Mamy na to sposób. Nasz 20-minutowy plan treningowy to odpowiedź na pytania, jak schudnąć, jak zbudować masę mięśniową i jak poprawić kondycję - uwaga! - bez wychodzenia z biura.

2011-12-16
fot. BortN66 2011/shutterstock.com

Ten trening to sposób na płaski brzuch i doładowanie baterii. Nie potrzebujesz do tego żadnych ciężarów, nie musisz liczyć powtórzeń. Taka krótka, ale intensywna sesja pozwoli Ci zrzucić zbędny balast z brzucha i nabrać energii. Możesz wykonać go wszędzie, nawet podczas przerwy w pracy. Wszystko, czego potrzebujesz, to zegar.

Ponad 5000 uczestników międzynarodowej ankiety Men's Health zdradziło nam powody, dla których nie trenują w ciągu dnia. Przyjrzeliśmy się uważniej tym, które w odpowiedziach pojawiały się najczęściej, aby sprawdzić, czy na pewno są one w pełni uzasadnione.

25%


Mam za dużo pracy

Więc popraw wydajność. Jak podają badania, Twoja efektywność wzrośnie o 14% po treningu w środku dnia. Dzieje się tak między innymi dlatego, że ćwiczenia fizyczne poprawiają krążenie i powodują dotlenienie organizmu, w tym również Twojego mózgu, a przy okazji stymulują produkcję testosteronu, co czyni z Ciebie bardziej zdeterminowanego i zdecydowanego pracownika, oraz zwiększa wydzielanie serotoniny, zwanej hormonem szczęścia, która poprawia nastrój i zmniejsza niechęć do wykonywania poleceń szefa.

30%


Taki program to nie trening

Ale jego efekty wcale nie są gorsze. Trzy krótkie, intensywne treningi dają taki sam efekt, jak pięć umiarkowanych sesji. Z całą pewnością też te 20 minut poświęcone na aktywność fizyczną jest lepsze niż nie robienie żadnych ćwiczeń, prawda?

33%


Za dużo z tym zamieszania

Chcesz pozbyć się tej opony, czy tylko tak mówisz? Te kilkanaście minut spali 3 razy więcej kalorii niż wszystkie godziny spędzone za biurkiem w ciągu dnia razem wzięte. Ponadto dzięki temu, że ćwiczenia siłowe, nawet obciążeniem własnego ciała, pobudzają metabolizm na dłużej, będziesz spalał zbędny tłuszcz nawet po tym, jak już wrócisz do pracy.

50%


Nie mam czasu

To stwierdzenie wywołało na twarzach naszych redaktorów szeroki uśmiech. A ile czasu marnujesz na jałowe dyskusje z kolegami o niczym? Ile czasu tracisz na czytanie Pudelka w sieci, zaglądanie na Facebooka i sprawdzanie prywatnych maili? Poniższy trening trwa zaledwie 19 minut. Jesteś pewien, że nie znajdziesz w ciągu tygodnia godziny, aby wykonać go trzykrotnie w dowolnym momencie, w którym będziesz miał akurat chwilę wolnego?

A teraz przejdź na następną stronę, by zobaczyć, jak zmieścić kompletny trening w tak krótkim czasie.

STRONA 1 z 2

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij