Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
4.3

Napięcie mięśniowe podczas treningu: zmień tempo ćwiczeń [Wideo]

Dłużej napinaj mięśnie, a one szybciej będą rosły. Twój trening nie może być szybki albo wolny. Powinien składać się z obu tych cech.

napięcie mięśniowe fot. Shutterstock
Ten krótki program złożony z 3 ćwiczeń zakłada, że przed finalną fazą pokonywania ciężaru zatrzymujesz ruch na 4 sekundy, co zwiększa obciążenie mięśni i dodaje im masy. Na pierwszych dwóch zrób 4-sekundowe przerwy w ruchu, w momencie największego napięcia mięśni. Wykonuj je jedno po drugim, bez przerw, jako obwód. Jeden obwód powinien Ci zająć nie więcej niż 4 minuty.

Twój plan

Rób ćwiczenia jedno po drugim, bez przerwy. Zrób 2-3 obwody.

 

 

1. Wykroki z sandbagiem

Z sandbagiem opartym na górze pleców (trzymaj mocno uchwyty) stań w lekkim rozkroku. Zrób wykrok prawą nogą, aż udo będzie równoległe do podłoża. Kolano lewej nogi zatrzymaj tuż nad podłogą. Zatrzymaj ruch na sekundę lub dłużej. Wróć do startu, powtórz ruch na drugą stronę. To jedna repeta. Rób je przez 60 sekund.

 

{% video id=9542 align=left x=740 y=0 %}

 

2. Pompka

Przyjmij pozycję jak do klasycznej pompki. Obniż pozycję i gdy klatka piersiowa jest przy podłożu, zatrzymaj ruch na 4 sekundy, a potem bardzo dynamicznie wyprostuj ramiona. Ciało trzymaj w linii prostej. Zrób tyle powtórzeń, ile się da w ciągu 60 sekund.

 

 

3. Wiosłowanie

Stań w lekkim rozkroku, trzymając hantle przed sobą. Zegnij się w biodrach. Trzymając proste plecy, przyciągnij ciężarki do klatki piersiowej, a potem opuść ku ziemi, odwodząc łokcie na boki. Wykonuj wolne, kontrolowane powtórzenia przez 60 sekund.

Ciężko Ci uzyskać stałe napięcie mięśni grzbietu? Wypróbuj wiosłowanie z gumami oporowymi.

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

  • avatar
    zgłoś
    CHOĆ CZAS NAS GONI NIEUBŁAGANIE, A TY BRACIE JESTEŚ W KIEPSKIM STANIE, I TRENERÓW BEZ LIKU PROSIŁEŚ O POMOC, LECZ CIĄGLE SŁYSZAŁEŚ TO SAMO ZDANIE- „SPADAJ NA DRZEWO ZA PÓŹNO TUMANIE!” TO IGOR TWÓJ TRENER WYCIĄGA DZIŚ RĘCE, PODEJMIE WYZWANIE I ZMIENIĆ CIĘ ZECHCE! USIĄDŹ WYGODNIE, ODKORKUJ SZAMPANA OD DZISIAJ ZACZYNA SIĘ TWOJA PRZEMIANA! MASZ DOŚĆ NIEDZIAŁAJĄCYCH DIET I PLANÓW TRENINGOWYCH? ZMIEŃ SWOJĄ SYLWETKĘ RAZ A DOBRZE - NAWET W CIĄGU JEDNEGO TYGODNIA Z NAJLEPSZYM TRENEREM W POLSCE!!! WEJDŹ TERAZ NA : WWW.IGORTRENERONLINE.PL
    terminator87, 2017-10-16 22:02:20
  • avatar
    zgłoś
    Chcesz zbudować fantastyczną muskulaturę? Chcesz spalić zbędny tłuszcz? Chcesz spełnić swoje kulturystyczne marzenie? Chcesz stać się prawdziwą bestią? Chcesz stać się sławny i bogaty? Chcesz zdobyć podziw pięknych kobiet i zazdrość wszystkich mężczyzn na Świecie? Już teraz możesz to zrobić, bo rozwiązanie na, które od dawna czekasz… Jest teraz na wyciągnięcie ręki!!! Wejdź na stronę najlepszego Trenera w Polsce: www.igortreneronline.pl Igor Mieńkowski, twórca PAKIETU DZIK zaprasza Cię do przeżycia niesamowitej przygody! PAKIET DZIK to według wielu firm z branży sportu, zdrowia i suplementacji największa REWOLUCJA NA RYNKU trenerskim. PAKIET DZIK to jedyne tak skuteczne rozwiązanie w całej Polsce i Europie, które pozwala Ci w ciągu zaledwie tygodnia spalić tłuszcz i zbudować potężną muskulaturę! Wejdź na stronę najlepszego Trenera w Polsce: www.igortreneronline.pl PAKIET DZIK to jedyne rozwiązanie w Polsce i Europie w którym razem z planem treningowym, dietą i suplementacją otrzymujesz sekretną wiedzę opracowaną przez specjalistów, podzieloną na etapy kiedy masz ją stosować. Ta wiedza jest dostępna tylko dla wybranych. To wszystko pozwala Ci wreszcie na ekstremalnie skuteczną i szybką przemianę! Wejdź na stronę najlepszego Trenera w Polsce: www.igortreneronline.pl
    ~Kacper, 2017-10-13 22:58:23
  • avatar
    zgłoś
    :)
    ~Wiki, 2017-09-18 10:31:19
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij