Najszybszy sposób na mięśnie brzucha

Poleć ten artykuł:

Ten prosty trening mięśni brzucha zajmie Ci tylko 20 minut trzy razy w tygodniu. Wykonuj go regularnie, a już za 8 tygodni przekonasz się, że wyrzeźbienie sześciopaka nie wymaga nadludzkich wysiłków. Spróbujesz, czy wolisz dalej dźwigać oponkę na brzuchu?

Jest sporo sposobów na wypracowanie fajnego kaloryfera na brzuchu. Wielu próbowało, udało się nielicznym. Nie dlatego, że plan był zły, ale dlatego, że nie pozwalały im na to coraz liczniejsze obowiązki i brak czasu. Dlatego potrzebujesz treningu, który będzie pasował do Twojego planu dnia, a nie takiego, dla którego będziesz przeorganizowywał cały dzień.

Ten poniżej jest prosty i szybki. Niestety, będziesz musiał poćwiczyć trzy razy w tygodniu - cudów nie ma. Dodaj do tego ćwiczenia na największe grupy mięśniowe (przysiady, wyciskanie, martwy ciąg i wiosłowanie), a klocki Twojego ABS-u będą pojawiały się jeden po drugim.

Co zyskasz - oprócz bezcennego spojrzenia zachwyconych dziewczyn i zazdrosnych kumpli, kiedy zdejmiesz koszulkę - dzięki treningowi mięśni brzucha?

  • Dłuższe życie! Badania prowadzone przez 13 lat w Kanadzie na 8000 mężczyzn wykazały, że grupa facetów ze słabym brzuchem miała dwa razy wyższy odsetek zgonów, niż ci z silnym ABS-em.
  • Więcej siły! Mocne mięśnie korpusu (brzucha i pleców) stabilizują Twój kręgosłup i pozwalają na trenowanie z większymi ciężarami w praktycznie każdym ćwiczeniu.
  • Mniej kontuzji! Badania wykazały, że faceci z dobrą muskulaturą brzucha (co najmniej 72 brzuszki w 2 minuty) są dwukrotnie mniej narażeni na bóle dolnego odcinka pleców od tych, którzy robią tylko 50.
  • Lepsza sylwetka! Sporo przebiegniętych kilometrów albo godzin za biurkiem przykurczają mięśnie dolnego odcinka pleców, zmieniając ich naturalną krzywiznę. Trening ABS przywraca równowagę.

Poza tym facet z płaskim brzuchem ma o...

  • 50% mniejsze prawdopodobieństwo zachorowania na serce.
  • 16% mniejsze ryzyko nieprzetrwania pierwszego ataku serca.
  • 50% mniejsze prawdopodobieństwo pojawienia się problemów z erekcją.
  • 70% większą szansę na to, że jego ciśnienie pozostanie na zdrowym poziomie.
  • 35% mniejsze ryzyko zachorowania na raka wątroby.
  • 90% większe szanse na to, że nie pojawią się u niego kamienie żółciowe.
  • 14% mniejsze ryzyko zachorowania na chroniczne zapalenie stawów.
  • 19% mniejsze ryzyko śmierci w wypadku samochodowym.

Czy te informacje to wystarczająca motywacja, żeby ruszyć się z kanapy i zrobić parę ćwiczeń? Tak? To zapraszamy na następną stronę - tam czeka Twój nowy program treningowy.

Tagi: fitness | trening siłowy | sześciopak | mięśnie brzucha | abs | program treningowy

Oceń artykuł:

3.9

Skomentuj (0)

Brak komentarzy
dodaj pierwszy komentarz

Men's Health poleca