Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]

Menshealth.PL

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
2.2

Najlepsze ćwiczenia na biceps

Biceps to wizytówka każdego wysportowanego mężczyzny. Jest to także mięsień, który faceci ćwiczą najczęściej. Oto 6 wariantów ćwiczeń będących alternatywą dla klasycznego uginania ramion ze sztangą, dzięki którym rękawek Twojego t-shirta już niedługo będzie pękał w szwach.

2015-09-23
ćwicznie bicepsu, trening na biceps fot. shutterstock.com

Nie tylko modlitewnik

Masz dość łapania za łamaną sztangę od razu po wkroczeniu do siłowni? Wypróbuj nasze warianty zginania przedramion – nie tylko pożegnasz nimi męczącą rutynę, ale zwiększysz obwód ramion szybciej niż kiedykolwiek.

biceps trening fot. Beth Bischoff

1. Zginanie przedramion w pozycji do pompki

Przyjmij pozycję jak do klasycznej pompki, ciężar opierając na dwóch hantlach. Zachowując równowagę, wykonaj zginanie prawego przedramienia. Wróć do pozycji startowej, po czym powtórz ruch lewą ręką. To jedno powtórzenie.

biceps trening fot. Beth Bischoff

2. Zginanie przedramienia w klęku

Uklęknij na macie i złap hantlę prawą ręką. Łokieć dociśnij do korpusu. Zacznij od trzymania hantli chwytem neutralnym. Wykonaj teraz zginanie przedramienia aż do pełnego napięcia bicepsa. Wróć do startu. Po serii zamień strony.

biceps trening fot. Beth Bischoff

3. Przeskoki ze zginaniem przedramion

Stań prosto, hantle trzymaj po bokach. Wykonaj teraz przeskok, by wylądować w półwykroku lewą nogą, jednocześnie zginając przedramiona. Wyprostuj ręce i przeskocz do wykroku lewą nogą, znów zginając przedramiona.

biceps trening fot. Beth Bischoff

4. Pajacyk ze zginaniem przedramion z taśmą

Stań prosto na taśmie do ćwiczeń, stopy złączone. Złap taśmę jak na zdjęciu. Wykonaj zginanie przedramion, po czym przejdź do rozkroku, jakbyś robił pajacyka. Wróć do pozycji startowej.

biceps trening fot. Beth Bischoff

5. Koncentryczne zginanie przedramion w przysiadzie

Weź dwie hantle i zejdź do przysiadu, aż Twoje uda będą równolegle do podłoża. Ciężar ciała przenieś na pięty, a łokcie przyciśnij do wewnętrznej strony ud.

Wykonaj zginanie przedramion, po czym wyprostuj ręce na 30 s. Możesz zginać jedno przedramię w danej chwili, by bardziej zaangażować korpus.

biceps trening fot. Beth Bischoff

6. Ekscentryczne zginanie przedramion

Wybierz hantle cięższe niż zazwyczaj. Stań lekko pochylony do przodu, nogi ugięte w kolanach. Wykonaj zginanie przedramion dynamicznym ruchem, prostując się – ten oszukany ruch przyzwyczai mięśnie do większego ciężaru.

MH 10/12

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

  • avatar
    zgłoś
    A brachialis i brachoradialis to co, od macochy?
    CzyDe, 2015-09-29 21:24:45
  • avatar
    zgłoś
    To mają być te najlepsze ćwiczenia na biceps ? Ośmieszacie się ! Tutaj są dobre ćwiczenia: http://kif.pl/www/trening/10-najlepszych-cwiczen-na-biceps/ Polecam też to: http://kif.pl/www/trening/modlitewnik-i-sposob-pajaka-na-bicepsy/ No i najważniejsze - nie wolno zapominać, że większy wpływ na to czy mamy duży obwód ramienia ma triceps, ponieważ to triceps stanowi większą część masy ludzkiego ramienia.Dlatego jeśli komuś zależy, by mieć duże ramiona powinien w conajmniej takim samym stopniu skupiać się na rozwoju tricepsów (mięśni trójgłowych ramienia) jak skupia się na rozwoju bicepsów (mięśni dwugłowych ramienia).
    ~LilPeneros, 2015-09-29 20:20:23
  • avatar
    zgłoś
    Biceps to wizytówka każdego wysportowanego mężczyzny. Jest to także mięsień, który faceci ćwiczą najczęściej. Oto 6 wariantów ćwiczeń będących alternatywą dla klasycznego uginania ramion ze sztangą, dzięki którym rękawek Twojego t-shirta już niedługo będzie pękał w szwach.<br /><br /><a href="/fitness/Najlepsze-cwiczenia-na-biceps,6224,1"></a>
    Mens Health, 2015-04-20 08:28:48
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij