Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.3

Mięśnie brzucha: 5 ćwiczeń na ciało z kevlaru [Wideo]

O brzuszkach z lekcji wuefu, mamy nadzieję, zapomniałeś. Teraz do lamusa odłóż również klasyczne spięcia, bo oto nadchodzi 5 ćwiczeń na brzuch, którymi zbudujesz korpus z kevlaru.

Wykonuj ten trening raz w tygodniu. Do kolejnego ćwiczenia przechodź dopiero po zaliczeniu wszystkich serii poprzedniego. Odpoczywaj 30 sekund między seriami i 60 sekund między kolejnymi ćwiczeniami.

 

 

1. Przetaczanie kółka 4 x 10-12 powtórzeń

Uklęknij na macie i złap oburącz kółko treningowe. Połóż je przed sobą na podłodze (A), a następnie przetocz je tak daleko, jak tylko dasz radę (B). Cały czas trzymaj proste plecy i ręce. Inicjując ruch mięśniami brzucha, wróć do pozycji startowej. Nie masz kółka? Wybierz lekką sztangę – poluźnij na niej talerze.

 

 

2. Rowerek ekstra 4 x 10 powtórzeń

Połóż się tyłem na macie, nogi ugnij w kolanach i biodrach, stopy ułóż płasko na podłożu. Dłonie zbliż do skroni albo spleć za głową (A). Przyciągnij do siebie lewy łokieć i prawe kolano, prostując jednocześnie lewą nogę (B). Wróć do startu i powtórz na drugą stronę. To jedna repeta.

 

 

3. Wycieraczka ze sztangą 4 x 16 powtórzeń

Połóż się tyłem na podłodze. Sztangę trzymaj nad klatką w prostych rękach. Unieś proste nogi, aż będą w pozycji prostopadłej do podłoża (A). Przełóż je najpierw w lewo (B), a następnie w prawo – niech działają jak wycieraczka, aż zaliczysz wszystkie powtórzenia.

 

 

4. Do wysokiej deski 4 x 30 sekund

Zacznij w pozycji do deski na przedramionach, dłonie kładąc na podłożu (A). Naciśnij dłońmi mocniej na podłoże, aby dźwignąć się do pozycji jak do pompki (B). Wróć do startu. Powtarzaj, cały czas utrzymując ciało w linii prostej.

 

 

5. Scyzoryk 4 x maksymalna ilość powtórzeń

Połóż się tyłem na macie, ręce wyprostuj za głową. Wyciągnij się śmiało (A). Unieś jednocześnie górę ciała i nogi, aby spróbować dotknąć dłońmi stóp (B). Wróć do pozycji startowej.

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

  • avatar
    zgłoś
    Nie da się zredukować 10kg fatu w 2 miesiące i przybrać 10kg masy mięśniowej w tym czasie.. scam
    ~niepolecam, 2017-05-21 23:15:46
  • avatar
    zgłoś
    Panowie jeśli chcecie zrobić super rzeźbę to polecam www.igortreneronline.pl dzięki jego PAKIETOWI DZIK czyli diety, treningowi i suplementacji w ciągu bodajże 2 miesięcy pozbyłem się około 10 kg tłuszczu. Najbardziej zaskakujące jest to, że przy okazji dobudowałem prawie tyle samo masy mięśniowej. Genialne efekty a koszt bardzo niewielki – bo jest tam teraz promocja 50% na wszystkie plany i pakiety. Na stronce można zobaczyć pozostałe przemiany po PAKIECIE DZIK wejdźcie i sami sprawdźcie www.igortreneronline.pl
    maryska85, 2017-05-18 18:22:41
  • avatar
    zgłoś
    Panowie jeśli chcecie zrobić super rzeźbę to polecam www.igortreneronline.pl dzięki jego PAKIETOWI DZIK czyli diety, treningowi i suplementacji w ciągu bodajże 2 miesięcy pozbyłem się około 10 kg tłuszczu. Najbardziej zaskakujące jest to, że przy okazji dobudowałem prawie tyle samo masy mięśniowej. Genialne efekty a koszt bardzo niewielki – bo jest tam teraz promocja 50% na wszystkie plany i pakiety. Na stronce można zobaczyć pozostałe przemiany po PAKIECIE DZIK wejdźcie i sami sprawdźcie www.igortreneronline.pl
    maryska85, 2017-05-18 18:22:19
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij