Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
4.0

Marcin Gortat: trening siłowy przed sezonem NBA

"Większy już nie będę, ale grać na najwyższym poziomie mogę jeszcze przez kilka dobrych lat – mówi Marcin Gortat. – Koszykówka to nieustanna walka: trzeba umieć się zastawić czy przepchnąć".

trening Marcina Gortata rys. Mirosław Łuckoś

Ten zestaw ćwiczeń pozwoli Ci przygotować się fizycznie do ostrej rywalizacji rodem z amerykańskich parkietów.

Przysiady ze sztangą 3 x 10 powtórzeń

Sztangę ułóż wysoko, złap ją wąsko, a łokcie schowaj pod nią. Napniesz w ten sposób mięśnie pleców, zmusisz się do ściągnięcia i stabilizacji łopatek.

Złap sztangę mocno, nie zapominając o kciukach. Właśnie zmniejszyłeś ryzyko, że schodząc w dół, będziesz nadmiernie pochylał się do przodu. Wypchnij biodra w tył i wykonaj głęboki przysiad. Dynamicznie wróć do pozycji początkowej.

trening Marcina Gortata rys. Mirosław Łuckoś

2. Wyciskanie na ławeczce 3 x 10 powtórzeń

Połóż się tyłem na ławce i złap sztangę nachwytem. Zdejmij ją ze stojaków, opuść do klatki piersiowej, a następnie wyciśnij.

trening Marcina Gortata rys. Mirosław Łuckoś

Martwe ciągi 3 x 10 powtórzeń

Stań prosto na lekko ugiętych kolanach. Wypchnij biodra w tył, prowadząc gryf w dół po nogach.

trening Marcina Gortata rys. Mirosław Łuckoś

4. Rolowanie sztangi 3 x 10 powtórzeń

Załaduj na sztangę 2 talerze, nie zakładaj zacisków. Uklęknij, złap ją, przetocz jak najdalej, po czym wróć do startu.

trening Marcina Gortata rys. Mirosław Łuckoś

5. Ściąganie drążka do klatki

Uda zablokuj o wałek. Złap drążek nachwytem na szerokość barków i nie odchylając się do tyłu, ściągnij go do mostka. Powoli wróć do startu.

trening Marcina Gortata rys. Mirosław Łuckoś

6. Wyciskanie hantli nad głową 3 x 10 powtórzeń

Złap parę hantli i trzymaj bezpośrednio nad barkami. Wyciśnij je nad głowę, prostując łokcie. Powoli wróć do startu i dynamicznym ruchem wykonaj kolejne powtórzenie.

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij