Men's Health poleca:

FBW: kompletny trening z hantlami

Poleć ten artykuł:

Dobra kondycja, większa siła i lepszy wygląd - wszystko to jest w zasięgu ręki nawet najbardziej zapracowanego faceta. Nawet jeśli nie ma czasu na chodzenie do siłowni. Wystarczy, że ma 2 hantle, 4 metry kwadratowe wolnej powierzchni i ten plan treningowy FBW.

Kiedy porównasz trening w domu i fitness klubie, możesz być zaskoczony liczbą zalet tego pierwszego: brak opłaty za karnet, urządzenia tylko do Twojej dyspozycji, oszczędność czasu na dojazdach, własny prysznic. Jest oczywiście minus towarzyski, ale możesz przynajmniej całkowicie skoncentrować się na poprawnym wykonywaniu ćwiczeń.

A jeśli myślisz, że domowa siłownia to duża inwestycja zarówno w sprzęt, jak i w powierzchnię, to jesteś w błędzie. Wystarczą sztangielki, które możesz spokojnie schować w szafce na buty i które kosztują mniej niż jedna dobra ich para. W dodatku są bardzo odporne na zużycie i w odróżnieniu od butów nie znudzą Ci się po jednym sezonie.

Trenując z hantlami, masz praktycznie nieograniczone możliwości wyboru ćwiczeń. Zmiana programu co pewien okres, np. co dwa miesiące, da Ci co najmniej dwa bonusy. Po pierwsze, zapobiegnie nudzie i będzie Cię dodatkowo motywować, co ma duże znaczenie, kiedy godziny i czas treningu zależą tylko od Ciebie. Po drugie, mięśnie poddawane coraz to nowym wyzwaniom będą szybciej się rozwijały.

Tagi: FBW |ćwiczenia z hantlami

Oceń artykuł:

3,80

Skomentuj (12)

tequila51, 16 kwietnia 2015, 11:01

Hej, mam pytanie odnośnie harmonogramu treningów. Należy wykonywać cały zestaw ćwiczeń w każdym z trzech dni tygodnia? Czy należy podzielić wykonywane ćwiczenia na klatkę, plecy i nogi?

signordave, 25 stycznia 2015, 15:55

Trening ten w wersji dla zaawansowanych wykonujemy, w taki sposób, że 3 serie tego samego ćwiczenia po sobie, czy jeden obwód wszystkich ćwiczeń powtórzony 3 razy?
W wielu artykułach spotkałem się z informacją o tym aby wykonać najpierw 3 serie jednego ćwiczenia, a później przejść do następnego, więc bardziej skłaniałbym się ku temu pierwszemu sposobowi.

Pawelek, 22 maja 2014, 14:27

Witam wgl na forum;)
Czy jak na początku mam tylko jedną hantlę to mogę robić te ćwiczenia 24 powtórzenia/serię raz jedną łapą ,a raz drugą?

hurloth, 6 stycznia 2011, 14:02

Trening ten w wersji dla zaawansowanych wykonujemy, w taki sposób, że 3 serie tego samego ćwiczenia po sobie, czy jeden obwód wszystkich ćwiczeń powtórzony 3 razy?

WhiteSatin69, 5 listopada 2010, 11:42

Czy robiąc mniej serii a co dzień nie będzie widać takich efektów jak np. 3-4 razy w tygodniu lecz troche dluzej ?
przejdź do forum

Men's Health poleca

Atlas ćwiczeń MH MH poleca: Trening 300 Spartan? MH poleca: Dotykometr - pieszczoty, które ona uwielbia MH poleca: Suplementy od A do Z
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij