Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.0

Ergometr wioślarski, męska rywalizacja i pięta Achillesa: patenty na lepszą formę

Jeśli lubisz treningi, które są krótkie i skuteczne, mamy coś dla Ciebie. Wyższy poziom testosteronu dostaniesz w pakiecie.

wiosłowanie na ergometrze fot. Shutterstock
Już teraz załóż się z kumplem o pieniądze, że za miesiąc pokonasz go w wyścigu kajakiem na 2000 metrów. Wystarczy, że przez 4 tygodnie zrobisz 10 sesji składających się z 4-6 sprintów, trwających po 60 sekund.

Jak dowiedli badacze, taki trening pozwoli Ci poprawić czas na 2 kilometry, nawet jeśli w sumie będziesz ćwiczył o 45% krócej. „Sprinty przygotują Cię do utrzymania wysokiego tempa przez dłuższy czas” - mówi trener Greg Hammond.

W dodatku, zgodnie z badaniami opublikowanymi w „Canadian Journal of Applied Physiology" ćwiczenia w kilku seriach podnoszą poziom testosteronu. Dlatego wskakuj na wioślarza i pracuj – za jednym razem poprawisz kondycję, samopoczucie i stan portfela.

 

 

1/ Przygotuj się!

Przechyl się odrobinę do przodu, żeby Twoje łydki ułożyły się prostopadle do ziemi. Nadgarstki w jednej linii z przedramionami. 

2/ Wypchnij

Ruch zaczynasz mocnym, eksplozywnym wypchnięciem nóg, dopiero potem włączają się ręce.

3/ Wykończ

Gdy Twoje nogi będą już proste, dociągnij drążek do górnych partii brzucha i delikatnie odchyl się do tyłu.

STRONA 1 z 2

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij