Ćwiczenia na nogi: plan treningowy na mocne i zdrowe kolana

Poleć ten artykuł:

W przypadku kolana zasada "lepiej zapobiegać niż leczyć" jest szczególnie ważna  - to najbardziej narażony na kontuzje staw człowieka, a niemal każdy uraz trwale obniża jego sprawność. Zobacz, jak wzmocnić kolano, by zapewnić sobie jego bezawaryjność przez lata.

Staw kolanowy, zwany "koszmarem inżyniera", to najsłabsze połączenie w całym organizmie. Jego słabość wynika z tego, że jednocześnie musi mieć swobodę ruchu w wielu płaszczyznach, gwarantować stabilność całej kończyny, wytrzymac ciężar całego ciała i działać jak amortyzator.

Taki luźno połączony staw ma jednak swoje zalety. Spróbuj go usztywnić, a od razu zrozumiesz, dlaczego roboty są takie nieporadne. Wzmacniaj kolana przed każdym treningiem, a będziesz mógł zapomnieć o kontuzjach tego stawu na zawsze. Oto 4 ćwiczenia, które zapewnią Ci bezawaryjne działanie kolana bez względu na to, jak bardzo będziesz je eksploatował.

Tagi: ćwiczenia na nogi |kolano |zdrowe kolana

Oceń artykuł:

3,90

Skomentuj (0)

Brak komentarzy
dodaj pierwszy komentarz

Men's Health poleca

Atlas ćwiczeń MH MH poleca: Trening 300 Spartan? MH poleca: Dotykometr - pieszczoty, które ona uwielbia MH poleca: Suplementy od A do Z