Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]

Menshealth.PL

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.0

Brzuch ze stali: zbuduj swój ABS

Większość facetów dba o wygląd swojego brzucha, robiąc nieskończoną ilość powtórzeń standardowych brzuszków. To oczywiście wzmocni brzuch, ale sukces imponującego sześciopaka tkwi również w masie samych mięśni. Te zbudujesz przy wyciągu.

2015-04-22
brzuch fot. Nikolas_jkd, 2015 shutterstock.com

Wykonuj poniższe ćwiczenia trzy razy w tygodniu na koniec treningu, ponieważ brzuch pracuje również wtedy, gdy np. wyciskasz sztangę. Rób 3 serie po 12 powtórzeń.

Odpoczywaj maksymalnie 30 sekund między seriami. W pozostałe dni tygodnia wykonuj zwykłe ćwiczenia na brzuch.

brzuch z kewlaru trening rys. Mirosław Łuckoś

Twój trening brzucha

1. Skłony przy wyciągu stojąc

Stań tyłem do wyciągu górnego (albo przy „bramie”). Chwyć końce uchwytu linowego przypiętego do wyciągu, tak by ręce znalazły się na wysokości skroni.

Zbliż brodę do klatki, jednocześnie wyginając plecy w lekki łuk. Zatrzymaj ruch w chwili największego napięcia, po czym wyprostuj się, robiąc wdech. Zwróć uwagę na to, by ruch inicjowały mięśnie brzucha.

brzuch z kewlaru trening rys. Mirosław Łuckoś

2. Skłony skośne

Stań przodem do wyciągu górnego, chwyć końce uchwytu linowego i ściągnij je do skroni. Pozwól plecom wygiąć się w lekki łuk. Zbliż brodę do klatki, jednocześnie rotując korpus w prawą stronę.

Wytrzymaj tak chwilę, po czym wróć do pozycji startowej i wykonaj ten sam ruch w drugą stronę. To jedno powtórzenie.

brzuch z kewlaru trening rys. Mirosław Łuckoś

3. Wymach skośny w dół

Zamocuj do wyciągu górnego pojedynczy uchwyt. Złap go oburącz i stań do wyciągu bokiem, rotując górę ciała, by twarz skierować w stronę wyciągu.

Ściągnij uchwyt płynnym ruchem do dołu po przekątnej, rotując jednocześnie korpus. W końcowej fazie ruchu ugnij nogi w kolanach. Wróć powoli do pozycji startowej. Po skończonej serii zmień strony.

MH 03/11

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

  • avatar
    zgłoś
    Większość facetów dba o wygląd swojego brzucha, robiąc nieskończoną ilość powtórzeń standardowych brzuszków. To oczywiście wzmocni brzuch, ale sukces imponującego sześciopaka tkwi również w masie samych mięśni. Te zbudujesz przy wyciągu.<br /><br /><a href="/fitness/Brzuch-ze-stali-zbuduj-swoj-ABS,6496,1"></a>
    Mens Health, 2015-05-13 11:11:49
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij