Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]

Menshealth.PL

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.0

ABS: mocny brzuch w 5 ruchach

Ten zestaw ćwiczeń na mięśnie brzucha skierowany jest do tych, którzy już pozbyli się oponki i teraz zależy im na szybkim zaznaczeniu mięśni. Jeżeli będziesz wykonywał ten trening brzucha regularnie, możesz być pewien, że oprócz siły i dobrej postawy, dorobisz się wyraźnego ABS-u.

2015-06-12
ABS fot. Anetta, 2015, shutterstock.com

Droga do celu

Wykonuj poniższy program 2 lub 3 razy w tygodniu, odpoczywając co najmniej jeden dzień między treningami. Kolejność ćwiczeń, ilość powtórzeń i serii masz podane w tabeli obok. Między seriami staraj się nie odpoczywać dłużej niż 20 sekund.

trening brzucha fot. Rodale Images

Twój trening brzucha

1. Deska na przedramionach

Przyjmij pozycję jak do pompki, z tą różnicą, że opierasz się nie na dłoniach, ale na przedramionach. Łokcie powinny być pod barkami. Unieś biodra, tak by ciało tworzyło linię prostą, i napnij mięśnie brzucha. Wytrzymaj 6 sekund. Odpocznij i powtórz to 4 razy. To jedna seria.

trening brzucha fot. Rodale Images

2. Brzuszki z gumą

Zamocuj na nogach gumę do ćwiczeń. Unieś lekko nogi, a potem unieś do nich tułów, licząc do 2. Zatrzymaj ruch, a następnie przez 4 sekundy opuszczaj nogi. Zrób 12 powtórzeń.

trening brzucha fot. Rodale Images

3. Deska na piłce

Zrób to samo, co w pierwszym ćwiczeniu, ale na piłce do ćwiczeń. Dla utrudnienia unieś najpierw jedną nogę (6 s), a potem drugą (też 6 s) – to jedno powtórzenie. Zrób 6 powtórzeń.

trening brzucha fot. Rodale Images

4. Mostek na dwóch podporach

Zacznij od podporu przodem. Unieś naprzemiennie ramię i nogę, po czym wyciągnij je, tak by były równoległe do podłoża. Wytrzymaj tak 10 s, zmień strony i znowu 10 s – to jedno powtórzenie. Zrób ich 6.

trening brzucha fot. Rodale Images

5. Nożyce

Połóż się na plecach i zacznij tak samo jak w brzuszkach z gumą, ale tym razem przenoś nogi w każdym powtórzeniu nad sobą, jak w nożycach poziomych. Wykonuj to ćwiczenie przez 30 sekund.

MH 10/10

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

  • avatar
    zgłoś
    Ten zestaw ćwiczeń na mięśnie brzucha skierowany jest do tych, którzy już pozbyli się oponki i teraz zależy im na szybkim zaznaczeniu mięśni. Jeżeli będziesz wykonywał ten trening brzucha regularnie, możesz być pewien, że oprócz siły i dobrej postawy, dorobisz się wyraźnego ABS-u.<br /><br /><a href="/fitness/ABS-mocny-brzuch-w-5-ruchach,6812,1"></a>
    Mens Health, 2015-06-12 15:33:30
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij