Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]

Menshealth.PL

PODZIEL SIĘ

18


OCEŃ
2.7

ABS: 5 sposobów na mocny sześciopak

Wyrzeźbiony niczym dłutem Fidiasza brzuch to marzenie każdego faceta. A przecież trening brzucha wcale nie jest trudny - tak naprawdę do wysiłku aktywują go wszystkie ćwiczenia znane człowiekowi. Sprawdź nasze 5 patentów na umięśniony i płaski brzuch.

2015-05-28
Mocny sześciopak for. Scot McDermott

1. Buduj brzuch w 1 ćwiczeniu

Przyjmij pozycję do pompki, ale oprzyj się łokciami na piłce szwedzkiej. Przetaczaj piłkę po okręgu, ale tak, by nie skręcać tułowia. Łatwo nie będzie.

2. Buduj mięśnie skośne brzucha

Przyjmij pozycję do mostka bocznego, opierając się na prawym przedramieniu. Wytrzymaj tak 10 s, po czym przejdź do zwykłego mostka na obu przedramionach. Po kolejnych 10 s wykonaj mostek na lewą stronę. Znów wytrzymaj 10 s. To jedno powtórzenie. Zrób ich 6.

3. Chroń kręgosłup

Twój abs (łac. rectus abdominis, ang. abdominal muscles) jest zbudowany po to, by chronić Twój kręgosłup. Możesz go zbudować, unikając wszystkich ćwiczeń, które wymagają wyginania bądź skręcania kręgosłupa.

4. Odkryj sekret sześciopaka

Podczas robienia brzuszków nie myśl o tym, by wygiąć się najbardziej, jak to możliwe. Twoim celem nie powinno być dotknięcie ustami pępka, a maksymalne napięcie brzucha. Połóż się na podłodze, rękami dotknij skroni. Unieś obręcz barkową 10 cm nad podłogę, nie odrywając od podłogi lędźwi.

5. Buduj brzuch szybciej

Mięśnie brzucha są po to, by pracować razem w tym samym czasie. Nie trenuj więc góry brzucha i dołu osobno. Rób scyzoryki, zatrzymując na 3 s ruch w momencie największego napięcia.

Ćwiczenia ABS rys. Rodale Images

Para nr 1

1 Przysiady z wyciskaniem

Hantle trzymaj nad barkami. Zrób przysiad, aż uda będą równolegle do podłogi. Wstań i wyciśnij ciężar nad głowę. Wróć do startu.

Ćwiczenia ABS rys. Rodale Images

2. Podciąganie w podporze

Umieść drążek na wysokości pasa. Chwyć go i ustaw się w pozycji jak na rysunku. Podciągnij się.

Ćwiczenia ABS rys. Rodale Images

Para nr 2

1. Martwy ciąg z modyfikacją

Hantle trzymaj przed sobą. Zrób przysiad. Wstań (wspinając się też na palce) i przyciągnij hantle do barków. Wróć do pozycji startowej.

Ćwiczenia ABS rys. Rodale Images

2. Wyciskanie

Weź dwie hantle i połóż się tyłem na ławce. Wyciśnij ciężar, po czym powoli wróć do startu.  

Szukasz treningu konkretnie sprofilowanego pod kątem mięśni brzucha? Sprawdź: Trening brzucha: ABS w 6 ćwiczeń

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

  • avatar
    zgłoś
    Wyrzeźbiony niczym dłutem Fidiasza brzuch to marzenie każdego faceta. A przecież trening brzucha wcale nie jest trudny - tak naprawdę do wysiłku aktywują go wszystkie ćwiczenia znane człowiekowi. MH przedstawia najlepsze sposoby i ćwiczenia na płaski brzuch.<br /><br /><a href="/fitness/5-sposobow-na-mocny-szesciopak,5143,1"></a>
    Mens Health, 2015-05-27 12:44:14
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij