Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]

Menshealth.PL

PODZIEL SIĘ

1


OCEŃ
2.0

8 treningowych trików na płaski brzuch

Jeden trening może załatwić dwie rzeczy jednocześnie - podkręcić metabolizm, przyspieszając spalanie tkanki tłuszczowej i budować mięśnie. Oto kilka prostych patentów.

2016-02-11
Metabolizm, spalanie tłuszczu fot. shutterstock.com

Bieżnia w górę waga w dół

Jeśli nie masz innego wyjścia i naprawdę musisz biegać na bieżni, pochyl ją o co najmniej 3%. Badania na Laval University pokazały, że biegacze, którzy mieli wyższe nachylenie bieżni, szybciej od tych, którzy biegali po płaskim, budowali masę i tracili tłuszcz.  

Krótka przerwa szybki wzrost

To nie będzie łatwe, ale skrócenie czasu na odpoczynek w czasie treningu z ciężarami sprawia, że do ćwiczenia siłowego wkradają się elementy kardio. Szybciej spalasz tkankę tłuszczową i budujesz sześciopak. Jogging Ci tego nie da.

Karm ciało przed snem

Po wysiłku organizm musi uzupełnić energię i budulec do regeneracji. Jeśli nic nie zjesz wieczorem, będzie czerpał energię z mięśni. Jeden serek wiejski z ananasem to zastrzyk białka i energii z węglowodanów w porcji, która ma tylko 200 kcal.  

 

Ile masz sił w płucach

Zasada tabaty, jest prosta: biegniesz przez 20 sekund na maksa, a potem przez 10 s odpoczywasz. Powtarzasz 8 razy. Takie interwały jeszcze skuteczniej podkręcają metabolizm. Uwaga: jeśli dopiero zaczynasz ćwiczyć, umownie potraktuj hasło „ile masz sił”.  

Biegaj na czczo spalisz więcej

By spalić tkankę tłuszczową, a nie mięśnie, wykorzystaj sprawdzony w diecie 16:8 patent, który polega na tym, że ćwiczysz na lekkim głodzie. Zacznij trening od delikatnego kardio, najlepiej 20 minut po przebudzeniu. Potem jednak koniecznie zjedz porcję węglowodanów i białka.  

Użyj siły każdej z nóg

Jeśli przemodelujesz trening na wioślarzu, możesz spalić więcej i szybciej budować mięśnie. Wiosłuj, odpychając się od platformy tylko jedną nogą. Ćwicz tak przez 60 sekund, po czym wykonaj to samo, odpychając się drugą nogą. Wykonaj od 3 do 5 takich serii.  

Większy opór większe mięśnie

Jeśli ćwiczysz na stacjonarnym rowerze, zwiększaj opór do takiego momementu, jakbyś czuł, że pedałujesz w błocie. Zmusisz w ten sposób nogi do jeszcze cięższej pracy – czujesz to pieczenie mięśni czworogłowych ud? No, właśnie. O to chodziło.  

Biegaj do tyłu

Bieganie do tyłu to bardzo prosty trik, który pozwala spalić tkankę tłuszczową i odsłonić mięśnie. W czasie wykonywania interwałów wykonuj na przemian sprint do przodu i trucht do tyłu. 

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

  • avatar
    zgłoś
    Pretty section of content. I just stumbled upon your site and in accession capital to assert that I get in fact enjoyed account your blog posts. Anyway I will be subscribing to your augment and even I achievement you access consistently quickly. Look into my web-site AlexPLucio
    ~Pretty section of content. I just stumbled up, 2016-12-01 20:22:36
  • avatar
    zgłoś
    I have read numerous articles or reviews on the subject of the blogger lovers except this post is truly a fastidious article, keep it up. My website: LouisZHarbin
    ~I have read numerous articles or reviews on t, 2016-11-24 00:38:08
  • avatar
    zgłoś
    Every weekend i used to visit this site, as i wish for enjoyment, as this this web site conations in fact plasant funny information too. Feel free to visit my web blog; useful reference
    ~Every weekend i used to visit this site, as i, 2016-09-29 13:24:44
  • avatar
    zgłoś
    Bo sam też niedawno natknąłem się na ciekawostkę. Możecie opublikować w jednym z artykułów: Według najnowszych badań boliwijskich naukowców wydziału Dietetyki i Ambarasu Uniwersytetu Technologicznego El Alto, można przyspieszyć spalanie tłuszczu, dodając do zwykłego treningu, podskoki na jednej nodze, w drugi czwartek po pełni księżyca. Ćwiczenie wykonuje się przez 20 sekund na pełnych obrotach, potem 10 sekund odpoczynku. Natomiast szokujące odkrycie znanego i poważanego właściciela ubojni wielbłądów na Syberii pozwoliły przypuszczać, iż metoda ta jest skuteczniejsza, gdy przed treningiem obejrzymy youtub'owe  kompilacje z Maćkiem z Klanu!
    etro, 2016-02-11 20:35:48
  • avatar
    zgłoś
    Niedawno na pierwszej stronie był artykuł, zdaję się o mitach na temat biegania. Było w nim napisane, że bieganie na czczo, wg oczywiście najnowszych badań, wcale nie pomaga przy spalaniu tłuszczu tak jak sądzono. Ujęte w innych, mądrze i wiarygodnie brzmiących słowach. I poparte badaniami "amerykańskich naukowców", pewnie tych co niedawno odkryli, że herbatniki wcale nie są z herbaty. Sprzecznych informacji w Waszych artykułach jest mnóstwo. Ktoś to w ogóle weryfikuje, sprawdza, czyta? Czy każdy kto pochodzi tydzień na siłownie może tu wrzucić tekst?
    etro, 2016-02-11 20:13:56
  • avatar
    zgłoś
    Jeden trening może załatwić dwie rzeczy jednocześnie - podkręcić metabolizm, przyspieszając spalanie tkanki tłuszczowej i budować mięśnie. Oto kilka prostych patentów.<br /><br /><a href="/fitness/8-treningowych-trikow-na-plaski-brzuch,7682,1"></a>
    Mens Health, 2016-02-11 15:18:44
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij