Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.7

5 kilo mniej w 28 dni: Trening B

Oto kolejna część naszego systemu treningowego, który ma uczynić z Ciebie króla plaży. Tym razem skupimy się na podciąganiu, martwym ciągu i wiosłowaniu. 

Trening siłowy fot. shutterstock.com
Trening B

Rób go w piątek. Po seriach martwego ciągu i wiosłowania sztangą rób 90-sekundowe przerwy.

Trening siłowy i metaboliczny
1. Martwy ciąg, 6 x 12 powtórzeń

Zrób przysiad, żeby złapać sztangę nachwytem na szerokość barków (A). Wstań, prowadząc sztangę po nogach (B). Wróć do startu. W trzech pierwszych seriach dochodź do ciężaru roboczego, czyli 70% 1 RM.

Trening siłowy i metaboliczny
2. Wiosłowanie sztangą, 6 x 12 powtórzeń

Złap sztangę, wypchnij biodra w tył i ugnij kolana, aby pochylić się do przodu (A). Zginając łokcie, przyciągnij ją do brzucha (B). Wróć do startu. Znów daj sobie 3 serie na dojście do właściwego ciężaru (70% 1 RM).

Trening siłowy i metaboliczny
3A.  Żuraw, 5 x 12 powtórzeń

Uklęknij, blokując kostki o drabinkę albo naprawdę ciężką sztangę (A). Wysuń dłonie przed siebie, a następnie bez strachu, powoli padnij na podłogę (B). Odbij się od niej i wróć do pozycji początkowej. 

Trening siłowy i metaboliczny
3B. Podciąganie, 5 x 12 powtórzeń

Nie odpoczywając po żurawiu, od razu podskocz i złap drążek chwytem neutralnym. Nogi trzymaj wyprostowane, stopy razem przesuń lekko w przód, żeby ustabilizować sylwetkę (A). Podciągnij się (B). Opuść się do startu. 

Trening siłowy i metaboliczny
4A. Dzień dobry, 5 x 12 powtórzeń

Skłony w wersji dzień dobry i zginanie młotkowe również połącz w superserię. Stań ze sztangą opartą na górze pleców (A). Wypchnij biodra w tył i ugnij kolana, żeby pochylić się do przodu (B). Wróć do startu. 

Trening siłowy i metaboliczny
4B.  Zginanie młotkowe, 5 x 12 powtórzeń

Złap chwytem neutralnym parę hantli i stań prosto w lekkim rozkroku (A). Hantle trzymaj po bokach. Ugnij ręce w łokciach aż do maksymalnego napięcia bicepsów (B) i powoli wróć do pozycji początkowej.

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

  • avatar
    zgłoś
    Chcesz zbudować fantastyczną muskulaturę? Chcesz spalić zbędny tłuszcz? Chcesz spełnić swoje kulturystyczne marzenie? Chcesz stać się prawdziwą bestią? Chcesz stać się sławny i bogaty? Chcesz zdobyć podziw pięknych kobiet i zazdrość wszystkich mężczyzn na Świecie? Już teraz możesz to zrobić, bo rozwiązanie na, które od dawna czekasz… Jest teraz na wyciągnięcie ręki!!! Wejdź na stronę najlepszego Trenera w Polsce: www.igortreneronline.pl Igor Mieńkowski, twórca PAKIETU DZIK zaprasza Cię do przeżycia niesamowitej przygody! PAKIET DZIK to według wielu firm z branży sportu, zdrowia i suplementacji największa REWOLUCJA NA RYNKU trenerskim. PAKIET DZIK to jedyne tak skuteczne rozwiązanie w całej Polsce i Europie, które pozwala Ci w ciągu zaledwie tygodnia spalić tłuszcz i zbudować potężną muskulaturę! Wejdź na stronę najlepszego Trenera w Polsce: www.igortreneronline.pl PAKIET DZIK to jedyne rozwiązanie w Polsce i Europie w którym razem z planem treningowym, dietą i suplementacją otrzymujesz sekretną wiedzę opracowaną przez specjalistów, podzieloną na etapy kiedy masz ją stosować. Ta wiedza jest dostępna tylko dla wybranych. To wszystko pozwala Ci wreszcie na ekstremalnie skuteczną i szybką przemianę! Wejdź na stronę najlepszego Trenera w Polsce: www.igortreneronline.pl
    Mulrzyk, 2017-09-28 17:05:31
  • avatar
    zgłoś
    Oto druga kolejna część naszego systemu treningowego, który ma uczynić z Ciebie króla plaży. Tym razem skupimy się na podciąganiu, martwym ciągu i wiosłowaniu.<br /><br /><a href="/fitness/5-kilo-mniej-w-28-dni-Trening-B,8216,1"></a>
    Mens Health, 2016-07-29 13:50:47
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij