Men's Health poleca:

Fitness

Trening FBW: w 15 minut do formy

Kombinacja ruchów z ciężarem własnego ciała z tymi, które wymagają solidnego obciążenia, pozwoli Ci do minimum skrócić czas tego treningu ogólnorozwojowego. Z zachowaniem jego maksymalnych efektów, rzecz jasna. Do roboty! Czytaj więcej

Jak zacząć biegać: 6 rad dla początkujących

Biegać umie chyba każdy, a facet czytający Men's Health to już na pewno. Chcemy jednak, aby nasi czytelnicy ciągle stawali się lepsi. Dlatego zapytaliśmy najwybitniejszych ekspertów o kilka kluczowych rad dla początkujących. Oto one. Czytaj więcej

Martwy ciąg: jeden ruch, całe ciało

Ćwiczenia wielostawowe to podstawa, gdy zależy Ci na budowaniu masy mięśniowej i siły. Jednym z takich klasyków jest martwy ciąg. Sprawdź, jak wykonywać go poprawienie, oraz jak zmodyfikować popularny martwy ciąg tak, aby dać mięśniom bodziec do jeszcze szybszego wzrostu. Czytaj więcej

Men's Health poleca

Atlas ćwiczeń MH MH poleca: Trening 300 Spartan? MH poleca: Dotykometr - pieszczoty, które ona uwielbia MH poleca: Suplementy od A do Z
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij