Fitness

Trening z hantlami: zbuduj formę w 15 minut

Aby zbudować masę mięśniową i siłę, nie potrzebujesz sztangi, ani ton innego żelastwa. Wystarczą zwykłe hantle, ławeczka do ćwiczeń oraz dobry plan treningowy FBW. Nie czekaj i zbuduj wymarzoną sylwetkę w czasie, gdy inni bezskutecznie próbują dopchać się do sprzętu. Czytaj więcej

Zbuduj swój sześciopak: spięcia brzucha przy bramie

Wydawało Ci się, że brzuszki to dobre ćwiczenie na mięśnie brzucha? Spięcia brzucha przy bramie z biodrami zablokowanymi pasem aktywują 3 razy więcej włókien mięśniowych niż zwykłe brzuszki. Sprawdź, jak poprawnie wykonać ćwiczenie, dzięki któremu już niedługo zbudujesz ABS. Czytaj więcej

Siła i masa na maksa: przysiady ze sztangą z łancuchami

Przysiad ze sztangą to jedno z najlepszych ćwiczeń na budowanie masy oraz siły, jakie ludzkość kiedykolwiek wymyśliła. Dociążona łańcuchami sztanga zamienia zwykły przysiad w wyzwanie, któremu sprostasz tylko wtedy, gdy dasz z siebie nie 100, a 110%. Czytaj więcej

Men's Health poleca