Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]

Menshealth.PL

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.6

Zasady diety na masę: rośnij zdrów

Oto szybkie rady, które pomogą Ci utrzymać właściwy kurs w drodze do świetnej sylwetki. Nie jesteśmy zwolennikami przesady w żadną stronę – wystarczy tylko świadomie jeść. Zerknij na szybkie wskazówki i wstąp na smaczną drogę budowania mięśni.   

MH 2015-04-30
Dieta na masę Shutterstock.com

3 puszki

Według naukowców z University of Mohaghegh właśnie tyle sardynek powinieneś jeść tygodniowo, aby w znaczącym stopniu zredukować ból mięśni po ciężkiej sesji ćwiczeń siłowych.

97%

Tyle białka zawartego w jajku jesteśmy w stanie przerobić na mięśnie. To rekordowy współczynnik przyswajalności białka. Dla porównania – z tuńczyka, również rekordzisty, wyciągamy 92%.  

50%

O tyle lepiej przyswojone zostanie białko, jeśli dostarczysz je swojemu organizmowi jako kombinację aminokwasów, stworzoną dzięki połączeniu pełnoziarnistego chleba z masłem orzechowym.

 

jajka fot. Barbro Bergfeldt 2015/shutterstock

30 g białka

To pierś z kurczaka, 20 krewetek, puszka tuńczyka, filet z dorsza albo jeden koktajl proteinowy. 

Możesz zjeść lody

Porcja zjedzona dwie godziny po wysiłku fizycznym jest świetną przekąską. Podniesie Ci poziom insuliny, która reguluje przyswajanie białek po treningu.

148 g

Taka porcja steku zaspokoi Twoje dzienne zapotrzebowanie na witaminę B12 oraz dostarczy Ci 83% dziennej dawki cynku, 40% żelaza i aż 78% białka. 

MH Dieta 2014

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

  • avatar
    zgłoś
    Oto szybkie rady, które pomogą Ci utrzymać właściwy kurs w drodze do świetnej sylwetki. Nie jesteśmy zwolennikami przesady w żadną stronę ? wystarczy tylko świadomie jeść. Zerknij na szybkie wskazówki i wstąp na smaczną drogę budowania mięśni.<br /><br /><a href="/dieta/Zasady-diety-na-mase-rosnij-zdrow,6539,1"></a>
    Mens Health, 2015-11-03 14:16:16
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij