Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]

Menshealth.PL

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.1

Suplementy: wspomagacze z atestem

Reklamy nie pozostawiają złudzeń: łyknij dwie miarki odpowiedniego proszku, a rano obudzisz się z sześciopakiem. Ta, chyba piwa w lodówce. Nie musisz przyjmować wszystkich tajemniczych substancji powstających w laboratoriach całego świata. Postaw na sprawdzoną suplementację. 

suplementy fot. designer491 2015/shutterstock

Spalaj tłuszcz: popraw metabolizm swojego organizmu

Witamina D3 (rano i wieczorem)

Według niektórych badań aż co trzeci facet ma niedobór witaminy D. Wbrew powszechnej opinii ma ona nie tylko korzystny wpływ na Twoje kości. Pozytywnie wpływa również na układy nerwowy i mięśniowy. Regeneruje neurony, zwiększa masę mięśniową i siłę mięśni – a większa masa mięśniowa to mniejsza zawartość tkanki tłuszczowej w organizmie. Więc warto.

Kofeina (godzinę przed każdym treningiem)

Wyniki badań zamieszczone w "The American Journal of Clinical Nutrition” dowodzą, że przyjęcie małej dawki kofeiny przed treningiem poprawi Twoje osiągi o 13%. Dzięki temu będziesz spalał więcej kalorii, wykonując ten sam trening, co zawsze. Aha, jeśli zamierzasz trenować późnym wieczorem, zastanów się dwa razy, czy kofeina to najlepszy z możliwych pomysł.  

Buduj mięśnie: przyspiesz efekty treningu siłowego

Kreatyna (przed i po treningu)

Kreatyna przyjmowana wraz z białkiem serwatkowym może przyspieszyć proces budowania masy mięśniowej aż o 87% w porównaniu ze wspomaganiem się tylko białkiem – donoszą naukowcy z Victoria University w Australii. 

Białko (tuż przed snem)

Na każdy kilogram masy ciała powinieneś przyjmować każdego dnia około 2 gramów białka. Przy wadze 80 kg daje to aż 160 g białka, czyli tyle, ile znajdziesz w 10 piersiach z kurczaka. Łatwiejszym – i przyjemniejszym – sposobem na napełnienie baku może okazać się odżywka białkowa. Wybierz tę "na noc”, by rosnąć w trakcie snu 

Bądź zdrów: wzmocnij odporność podczas ostrych treningów

Echinacea

Według naukowców z University of Connecticut, przyjmowanie jeżówki zmniejsza ryzyko złapania przeziębienia o 50%. Jeśli jednak już złapiesz katar, będziesz czuł się źle dzięki echinacei aż o 1,4 dnia krócej. Jak to działa? Jeżówka zwiększa produkcję białych krwinek, zwiększając Twoją zdolność do pokonania infekcji. "Flowe power” ma więc kolejne znaczenie.

Multiwitamina

Produkt, który znajdziesz nie tylko w sklepach z odżywkami dla sportowców, ale również w normalnych aptekach. Nic dziwnego – Olimp Vitamin plus z luteiną i zieloną herbatą to kompleksowa kompozycja witamin i łatwo przyswajalnych składników mineralnych w postaci chelatów. Bądź zdrów!  

MH 02/2012

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

  • avatar
    zgłoś
    Polecam świetny portal: http://www.e-naturalne-zdrowie.pl/ idealny dla osób, ceniących sobie zdrowie. Warto zaglądnąć! Znajdziecie tam wszystko, czego potrzebujecie, aby żyć zdrowo i cieszyć się dobrym samopoczuciem 
    ~n167, 2016-09-27 20:19:26
  • avatar
    zgłoś
    zapraszamy http://mm-gym.blogspot.com/
    ~MM_GYM, 2016-09-05 10:12:25
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij