Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
  • Men's Health

  • Dieta

  • Potreningowe szoty, awokado i dieta Matuzalema - korzyści dla zdrowia

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.0

Potreningowe szoty, awokado i dieta Matuzalema - korzyści dla zdrowia

To pierwszy raz, gdy zachęcamy was do machnięcia kilku luf po treningu. Oczywiście pod warunkiem że będą to shoty espresso. 

espresso shoty fot. Shutterstock
Jedno jednonienasycone

"Journal of the American Heart Association" publikuje informację, że dieta, zawierająca jedno awokado dziennie, pomaga obniżyć poziom złego cholesterolu LDL i poprawić inne parametry krwi, chroniąc przed chorobami układu krwionośnego.

Porównano trzy rodzaje diet – o małej zawartości tłuszczu, o średniej ilości tłuszczu bez awokado oraz z nim. Najskuteczniejsza okazała się ta ostatnia. Naukowcy z Pennsylvania State University uważają, że prozdrowotny efekt przynoszą jednonienasycone kwasy tłuszczowe, w które bogate są owoce awokado. Dobrym źródłem tych kwasów są również oliwa z oliwek czy orzechy (makadamia, migdały, laskowe i nerkowca).  

Dieta Matuzalema

O 5% ryzyko śmierci zmniejsza jedna porcja produktów pełnoziarnistych dziennie – wyliczyli specjaliści z Harvard School of Public Health w Bostonie po przeanalizowaniu wyników badań ponad 117 tysięcy osób. W przypadku zgonów spowodowanyh chorobami układu krwionośnego ich ryzyko spada o 9%. 

STRONA 2 z 2

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij