Płaski brzuch w 4 tygodnie

Tagi: dieta | odchudzanie | schudnąć | sześciopak | mięśnie | jadłospis | płaski brzuch

Poleć ten artykuł

Napoje: myśl, kiedy pijesz

Alkohol obniża poziom testosteronu, który jest niezbędny do budowania muskulatury, ale całkowita abstynencja nie jest niezbędna. Piwo zastąp drinkami z sokami owocowymi i warzywnymi (nie z colą albo tonikiem, bo mają mnóstwo cukrów) z dużą ilością lodu. Jeśli wypijałeś w ciągu wieczora 3 szklanki piwa, zaoszczędzisz w ten sposób nawet ponad 400 kcal.

Czas: chudnij od rana

Musisz bardziej pilnować, kiedy jesz węglowodany, niż dbać o to, jakie węglowodany pochłaniasz, jeśli chcesz przyspieszyć spalanie zgromadzonych zapasów tłuszczu. Jedz większość węglowodanów (ryż, makarony, ziemniaki, chleb itp.) przed godz. 13 i od razu po zakończeniu treningu, gdy Twój organizm natychmiast zamieni je w energię i zużyje.

Tydzień 2


Już wiesz z grubsza, co i kiedy powinieneś jeść. Teraz pora zadbać o jakość Twoich posiłków, aby dostarczały Ci odpowiedniej ilości wszystkich składników odżywczych.

Węglowodany: ziemniaki nie są złe

Wbrew obiegowej opinii, ziemniaki nie są jednym z tych warzyw, których należy unikać jak ognia, jeśli marzy się o szczupłej sylwetce – węglowodany, które w poczciwych kartofelkach kryją się pod postacią skrobi, bardzo szybko są przerabiane przez ciało na energię.

Oczywiście pod warunkiem, że nie jesz ich w postaci nasiąkniętych olejem frytek, chipsów i placków ziemniaczanych. "Jedz kartofle gotowane na parze lub pieczone, aby straciły jak najmniej witaminy C i miały minimalną ilość kalorii" – mówi Eisenberg.

Białko: dostarczaj mięśniom paliwa 6 razy dziennie

Jeśli lubisz mięso, dobra wiadomość: zawiera dużo białka, a to jest bardzo ważny element Twojej diety, jeśli chcesz, by mięśnie Twego brzucha rozwijały się zgodnie z planem. Twoje posiłki w ciągu dnia powinny w sumie zawierać około 2 gramów białka na każdy kilogram Twego ciała, aby po treningu mięśnie nie były spalane dla uzupełnienia zapasów energii. Jedz dobrej jakości, chude mięso, na przykład polędwicę wieprzową i wołową, piersi z kurczaka lub indyka, tłuste ryby albo udziec barani.

Tłuszcz: eliminuj nadmiar

Skoro już wiesz, skąd wziąć zdrowe tłuszcze, czas ograniczyć całkowitą ilość tłuszczy, które zjadasz. Musisz zmusić swoje ciało, aby zaczęło spalać tłuszcz zgromadzony w oponie wokół Twego brzucha. Wielkość Twojego kciuka niech będzie wskaźnikiem dozwolonego spożycia tłuszczu podczas każdego posiłku – tyle, czyli około jednej łyżeczki oliwy z oliwek, możesz zjeść bez obaw o niechciany przyrost masy ciała. Weź pod uwagę, że wiele produktów zawiera tłuszcz.

Napoje: proteinowy koktajl każdego dnia

Zastąp swoje śniadanie pożywnym, pełnym białek koktajlem owocowym. Wlej do miksera jogurt naturalny, wrzuć banany, truskawki oraz białko serwatkowe – i gotowe. W ten sposób zaspokoisz na kilka godzin głód i pozbędziesz się fatalnego nawyku podjadania zaraz po odejściu od stołu.

Czas: jedz częściej warzywa

Jedzenie warzyw podczas każdego posiłku, a nie tylko do obiadu, pozwala wygrać z nadwagą szybciej, niż Ci się zdaje. Jedząc dwie garści dowolnych warzyw podczas śniadania, drugiego śniadania, obiadu i kolacji, wzmacniasz swój system odpornościowy, dostarczając sobie witamin i składników mineralnych, które są niezbędne do przyspieszenia metabolizmu tłuszczu.

Tydzień 3


Jedzenie, które ląduje na Twoim talerzu, może mieć wiele ukrytych kalorii i tłuszczów. Pozbądź się ich, eliminując ze swojego jadłospisu podejrzane produkty. 

Węglowodany: warzywa lepsze od makaronu i ryżu

W tym tygodniu musisz się rozstać z jedzeniem, które jest pełne niepotrzebnych cukrów. "Makaron zawiera równowartość nawet 7 łyżeczek cukru – mówi Ward. – Jedzenie warzyw pozwala zrezygnować z dużej ilości przetworzonych węglowodanów i sprawia, że Twoje posiłki są bardziej sycące i zdrowsze" – dodaje Lovell.

Oceń artykuł:

4.0

Skomentuj (23)

sven, 6 czerwca 2011, 14:34

Hehehe, to takie retoryczne do redakcji wink.gif A propos jednego z ostatnich zdań tekstu smile.gif

sakii, 6 czerwca 2011, 14:11

CYTAT(shaman @ 01-05-2009, 9:26) <{POST_SNAPBACK}>
...Może masz rację, aczkolwiek po przyjściu z pracy tj godz 21-22.00, zjadałem pięć skibek chleba z obkładem i z dwie cienkie parówki, no i na to piweczko, także chyba dość dużo??? tongue.gif

nie chodzi o to, że dużo, ale głupio. Bo same parówki to nie dosyć, że śmieć z odpadów, wody i tłuszczu, do do tego jeszcze piwo, jeszcze chleb, jeszcze to co na chlebie, etc... Zjadłeś tyle pewnie dlatego, że długo nie jadłeś. I dlatego piszę, że głupio. Bo zamiast jednego, dużego posiłku, lepiej to podzielić na dwa mniejsze, a wtedy i to piweczko się w brzuchu nie odłoży. Organizm zwiększy metabolizm, jedzenie pójdzie w energię, a nie w zapasy

mitotropin, 6 czerwca 2011, 11:44

CYTAT(sven @ 05-06-2011, 20:44) <{POST_SNAPBACK}>
Opium w tabletkach? Przykłady please.

szczerze mówiąc nie bardzo wiem o co kaman??

sven, 5 czerwca 2011, 18:44

Opium w tabletkach? Przykłady please.

mitotropin, 2 czerwca 2011, 08:37

CYTAT(saber @ 27-12-2008, 15:10) <{POST_SNAPBACK}>
Też czytałem ten artykuł i jest ciekawy, nie da się ukryć. Dodatkowo polecam z najnowszego (1-2/2009) "Zgarnij pulę!" s. 48. Po tym artykule wreszcie zakumałem, że nie do końca chodzi o to co jemy ale równie ważne jest kiedy to jemy. I tak, jakby ktoś miesiąc temu powiedział mi że spokojnie mogę wsuwać boczek to bym się po głowie popukał. A to mnie tylko utwierdza w tym, że dbanie o to co jemy to wcale nie jest tak dużo wyrzeczeń, trzeba tylko z tych produktów, które zostają w lodówce wiedzieć i umieć zrobić coś ciekawego. Dlatego nie lubie słowa dieta, bo od razu kojarzy mi się z jakimiś cudami jedzonymi przez miesiąc, kiedy tak na prawdę chodzi przecież oto żeby zmienić cały styl odżywiania na zawsze a nie na chwile.
Też będę pracował nad brzuchem i zaczynam od lodówki. Zastanawiam się jakie aeroby mogą być fajne jeśli oto chodzi. Wiadomo mamy pływanie (które ja osobiście startuje znowu od nowego roku), bieganie (w taki ziąb u mnie nie przejdzie) i pojawia się np. pytanie czy na etapie tego że mięśnie brzucha mamy przysłonięte przez większa lub mniejszą warstwę, dosłownie milimetrowego tłuszczu wink.gif, warto zaczynać też ćwiczyć brzuch, czy skupić się na aerobach.

każde aeroby są dobre, każdy wysiłek z podwyższonym tętnem jest dobry, ale nie przesadzaj z długością, bo zamiast tłuszczu zaczniesz spalać mięśnie, wstaję rano o 5 i idę biegać albo na rower maks 25 min. tętna do 140, potem kawka i śniadanko, basen - jak najbardziej, rower - super, bieganie - odjazd, kopanie działki - też bardzo dobra sprawa ;-D, zwyczajnie się ruszać trzeba i nie wierzyć w te bzdury że nic nie robiąc schudniesz i będziesz Appolinem dzisiejszych czasów
Ostatnio czytałem o HIIT - jest to naprawdę dobra sprawa - taki interwał naprawdę sięga do głębokich zasobów energetycznych w naszym organizmie
przejdź do forum

Men's Health poleca