Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]

Menshealth.PL

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.3

Placki białkowe: błyskawiczna regeneracja mięśni

Jeśli chwilowo masz dość białkowych szejków, zrób proteinowe placki. Czas przygotowania jest niewiele dłuższy od potrząsania szejkerem. 

2016-02-04
Placki białkowe fot. shutterstock.com

Składniki:

  • jajko
  • odżywka białkowa, 1 miarka
  • mąka owsiana, 4 łyżki
  • mleko, 1 łyżka
  • cynamon, 1 łyżka

0-2 min.

Wyjmij miskę, wbij jajko, a potem dodaj resztę składników. Możesz rozrobić je na gładko mikserem albo trzepaczką, ale widelec też da radę. Najwyżej ramiona dostaną dodatkowy wycisk. Wierz lub nie, ale to już prawie koniec.

2-3 min.

Weź mały talerz, wylej masę tak, żeby powstała warstwa o grubości ok. 0,5 cm, i rozprowadź równo, tak by powstał niewielki placek. Jeśli trochę ciasta wyleciało na stół, wytrzyj je od razu. Gdy zaschnie, będzie trudno je usunąć.

3-5 min.

Odpal mikrofalówkę na maksymalnej mocy na minutę. Jeśli ciasto jeszcze się ciągnie, dołóż mu dodatkowe 30 s. Powinno być gotowe – możesz już nakarmić mięśnie. Powtarzaj proces, aż zużyjesz całe ciasto. 

 

MH 10/15

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

  • avatar
    zgłoś
    Jeśli chwilowo masz dość białkowych szejków, zrób proteinowe placki. Czas przygotowania jest niewiele dłuższy od potrząsania szejkerem.<br /><br /><a href="/dieta/Placki-bialkowe-blyskawiczna-regeneracja,7659,1"></a>
    Mens Health, 2016-02-04 13:35:43
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij