Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]

Menshealth.PL

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
4.1

Owsianka z jagodami - młodzieżowe śniadanie

Kultowa owsianka w nowym, jagodowym wydaniu. Pożegnaj się na dobre z podkrążonymi oczami po ciężkim wieczorze. To śniadanie, zawierające składniki przeciwzapalne i poprawiające krążenie, sprawi, że z aprobatą spojrzysz w lustro.

MH 2015-05-27
owsianka z jagodami fot. Dan Matthews

Składniki:

  • Naturalny jogurt
  • Płatki owsiane
  • Jagody
  • Orzechy włoskie   

1. Do miseczki wlej łyżkę jogurtu. Dodaj garść płatków owsianych i trochę jagód. Na wierzch znowu łyżkę jogurtu i przykryj folią.

2. Zrób to poprzedniego wieczoru – chodzi o to, żeby płatki nasiąknęły jogurtem. Wstaw do lodówki.

3. Przed podaniem posyp danie orzechami włoskimi. Potrzebujesz około 7 orzechów. Zawiń je w ręcznik kuchenny i pokrusz trzonkiem noża.

Wartość odżywcza:

  • 398 kcal
  • 24 g białko
  • 60 g węglowodany
  • 5 g tłuszcze  

Inne opcje:

1. Ptasie gniazdo

Jajko, 3 zielone szparagi, czarny pieprz

Pokrój szparagi w 5-cm kawałki, lekko podsmaż. Usmaż jajko sadzone. Podawaj jajko ułożone na szparagach.

2. Grejpfrutowa pobudka

1/2 grejpfruta, jogurt naturalny, cynamon

Z owocu wykrój cząstki miąższu nożem, pozostawiając białą skórkę. Wrzuć do jogurtu, posyp cynamonem.

3. Muesli z siemieniem lnianym

Mielone siemię lniane, rodzynki, suszony banan, mleko

Na początku tygodnia zmieszaj suche składniki w szczelnym słoju i dodawaj do mleka.  

MH Dieta 2014 

 

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij