Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]

ATLAS ĆWICZEŃ

W Atlasie Ćwiczeń Men’s Health znajdziesz aż 490 szczegółowych opisów ćwiczeń zilustrowanych krótkimi filmikami, na których możesz zobaczyć, jak prawidłowo je wykonywać. Żeby ułatwić korzystanie z atlasu, podzieliliśmy ćwiczenia na kilka kategorii. Po pierwsze, możesz zaznaczyć partie mięśniowe, które chcesz ćwiczyć – poszczególne partie możesz wybrać wskazując je na obrazku. Możesz też skorzystać z filtrów, które pozwolą Ci szybciej wyselekcjonować ćwiczenia najlepiej dobrane do Twoich potrzeb i możliwości. Po zaznaczeniu, czy mają to być ćwiczenia ze sprzętem, czy bez, które partie mięśniowe mają być rozwinięte oraz poziomu trudności na liście ćwiczeń znajdą się tylko te, które Cię interesują. Jeśli przyjdzie Ci do głowy jakaś modyfikacja ćwiczenia, zawsze możesz ją zaproponować w komentarzu pod ćwiczeniem.
zamknij

Lista ćwiczeń
Uginanie nadgarstków ze sztangą nachwytem

Uginanie nadgarstków ze sztangą nachwytem

ĆWICZENIA ZE SPRZĘTEM

PRZEDRAMIONA

Uginanie nadgarstków ze sztangą podchwytem

Uginanie nadgarstków ze sztangą podchwytem

ĆWICZENIA ZE SPRZĘTEM

PRZEDRAMIONA

Rozciąganie przedramion i nadgarstków

Rozciąganie przedramion i nadgarstków

ĆWICZENIA BEZ SPRZĘTU

PRZEDRAMIONA, BICEPSY

Pompki na poręczach (Dipsy

Pompki na poręczach (Dipsy

ĆWICZENIA ZE SPRZĘTEM

TRICEPS, KLATKA PIERSIOWA

Prostowanie przedramion w oparciu o ławkę

Prostowanie przedramion w oparciu o ławkę

ĆWICZENIA ZE SPRZĘTEM

TRICEPS

Wyciskanie francuskie hantli leżąc

Wyciskanie francuskie hantli leżąc

ĆWICZENIA ZE SPRZĘTEM

TRICEPS

1 2 3 ... 25
STRONA 1 z 25
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij